Senin, 05 Mei 2014

cara bakar lemak alami

cara bakar lemak alami Om te kunnen vet te verbranden , cardio-oefening is eigenlijk een van de oefeningen die een maximaal resultaat kan geven . Toch zijn veel mensen die hebben niet veel vrije tijd om cardio-training te doen.

Met de ophoping van vet natuurlijk brandende gewicht kunt verliezen beetje bij beetje te richten op uw ideale gewicht is bereikt . Om dergelijke dingen te creƫren , natuurlijk moet je een aantal oefeningen die effectief voor schrapen overtollig vet zijn doen .
Hoe om vet te verbranden


Voor degenen die hebben niet veel vrije tijd , hier hoeft u alleen maar 9 minuten per dag in staat zijn om optimaal vet te verbranden . Om te beginnen, volgen enkele van de volgende tips als geciteerd uit duniafitnes.com .

Springen Squat 15 seconden

Hoe dat te doen :

    Eerst, neem een ​​squat positie Omhoog door de dijen parallel aan de vloer .
    Bekijk foto's ook , het doen van sprongen in de lucht .
    Dan terug naar de uitgangspositie , om de sprong opnieuw te doen .

Step Up 15 seconden

Hoe dat te doen :

    Neem een ​​staande positie met zijn lichaam rechtop en beide handen naast de taille .
    De rechtervoet was de bank linkervoet nog op de vloer .
    Vervolgens hef je je linkervoet op de bank en dan onderrug.
    Herhaal de beweging zoals op de foto zo goed als u wilt dan afgewisseld met je rechtervoet om deze bewegingen uit te voeren .

Superman Voor 15 seconden

stadia van uitvoering

    Positie gezicht op de vloer met armen en benen gestrekt zoals afgebeeld.
    Til vervolgens uw armen en benen zo vergelijkbaar met de beweging van het vliegen .
    Onderrug en herhaal deze beweging.


15 seconden Plank Punch

hoe het te doen

    De eerste stap om de positie van een push duren .
    Belasting van het lichaam geconcentreerd in zijn handen.
    Til vervolgens je rechterhand rechtdoor met handen gebald positie . Laat de rechter arm terug naar zijn oorspronkelijke positie .
    Herhaal de beweging van de linkerhand .


Squat Thrust Voor 15 seconden

Hoe dat te doen :

    Vanuit een staande positie , hoe lager het lichaam, zoals de tijd van de beweging squat met beide handen recht naar beneden bijna vasthouden aan de vloer.
    Tweede been spring terug naar opdrijven zoals afgebeeld.
    Uit de push-up positie , jump beide voeten naar voren totdat terug naar de startpositie en herhaal de beweging aan de top.
    Rust 60-90 seconden .


U kunt de bovenstaande vijf oefeningen drie keer herhalen met een pauze van 60 seconden tussen de circuits op meer dan 9 minuten . Veel plezier !

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar