Sabtu, 03 Mei 2014

cara cepat mengecilkan perut tanpa olahraga

cara cepat mengecilkan perut tanpa olahraga Hoe de maag krimpen zonder oefening die je kunt doen op een manier om bepaalde voedingsmiddelen die kunnen leiden tot verhoogde buik opgezwollen en ook bepaalde voedingsmiddelen die kunnen omgaan met de opgezwollen maag te voorkomen .

Evenals het verliezen van gewicht , kunnen de ideale slanke buik te krijgen vergt tijd , inspanning en geduld . Maar door het doen van een kleine verandering in dieet , dan kunt u grote veranderingen aan te brengen , zodat de maag kijken slanker en slanker . Kan niet wachten om het uit te proberen ? Gaan zien de beoordeling in volle hieronder .

Mocht voedsel geconsumeerd
De consumptie van gezond voedsel
Dieet betekent niet dat je helemaal niet te eten , hoef je alleen maar 5-6 keer eten, maar in kleine porties . Door niet te eten en verhongeren het meer vet en sneller zal ophopen . Bovendien, als je helemaal niet te eten , dan is het lichaam het metabolisme kan worden verstoord . Om de stofwisseling te versnellen , moet je een gezond dieet rijk aan eiwitten , goede vetten en complexe koolhydraten consumeren .

Voor u uw eiwitinname bevatten peulvruchten zoals erwten , soja , amandelen , hazelnoten en walnoten , zijn ook bronnen van dierlijke eiwitten , zoals melk of magere yoghurt , kip , eieren en mager vlees , en rijke eiwitbron die ook gezonde vetten zoals vis .

Wat de bron van gezonde vetten , kun je het krijgen van olijfolie , lijnzaadolie , zonnebloemolie , en avocado .

Voor een bron van koolhydraten , dieet consumptie, zoals bruine rijst , volkoren of vruchten zoals druiven , aardbeien , appels en groene groenten zoals spinazie , en anderen .

Kies gezonde drankjes
Gezonde dranken zoals yoghurt , vruchtensappen , groentesappen en vetarme melk . Omdat er verschillende drankjes die hoog genoeg calorie├źn zoals frisdrank , siroop , of alcohol bevatten, kunnen de buik opgezwollen maken .

Het drinken van mineraalwater is voldoende
Water in het lichaam dient om de spijsvertering en het metabolisme te vergemakkelijken , alsmede een betere opname van voedingsstoffen te bevorderen. Daarom is het voldoende voor het lichaam mineraalwater is erg belangrijk voor acht glazen mineraalwater per dag te consumeren .

Voedsel te vermijden
Rauw eten en grote porties
Rauw voedsel en voedingsmiddelen met een groot deel van het spijsverteringskanaal kan uitbreiden met het extra volume . Voedingsstoffen verkregen uit een half kopje gekookte wortelen is gelijk aan een kopje rauwe wortelen . Daarom is de consumptie van groenten die naar nutritionele behoeften hebben gekookt .

Voedingsmiddelen met een hoog natrium
Meestal natrium of zout of een kruid vaak gevonden in verwerkte voedingsmiddelen . Natrium heeft eigenschappen die kunnen aantrekken water . Vermijd nuttigen natrium hoger dan gebruikelijk bedragen , want het kan je meer vocht opslaan kan leiden tot gevoelens van lusteloosheid , lichaam ziet er meer gezwollen en overtollige water gewicht .

kauwgom
Het blijkt dat de frequente kauwgom ook een opgezwollen buik kan maken . Dit is omdat veel lucht ingeslikt en vast in het maagdarmkanaal als gevolg van kauwgom . De ingesloten lucht kan druk veroorzaken en opgeblazen gevoel geweldig .

Vermijd junk food
Fast food , chocolade en snacks zoals chips en dergelijke hebben geen voedingswaarde op alle. Maar vermijd deze voedingsmiddelen , omdat het je maag meer opgeblazen kunnen maken . Schakel over naar meer voedzame voedingsmiddelen te consumeren voor het lichaam .

Onmiddellijk doen veranderingen in levensstijl om een ​​deel van het dieet te vermijden kan leiden tot steeds opgezwollen maag en vervang deze door sommige dieet hierboven aanbevolen . Veel succes !

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar