Rabu, 26 Maret 2014

cara memakai jilbab gaya modern

cara memakai jilbab gaya modern Kad sam biotinejdžer , bio samdjevojka koja stvarno uživati ​​u ova vremena . Imam mnogo prijatelja i aktivan je u školi . Moje vrijednosti su sasvim zadovoljavajuće i nikada nije bio uznemiren . Kao mlade žene u cjelini , počeo sam obratiti pozornost . Vrlo sam ponosan na ravnom crnom kosom i svilenkasto glatka . Akovjetar puše , osjećam se jako lijepo , jer kosa jekruna žene .

Kadškola , gledam normalno , baš kao i druga djeca . Škole s koljena duljine suknji , košulja kratkih rukava . Ako hodam s obitelji , nosim kratke rukav košulje , hlače i ostale casual odjeće . Apsolutno nije mi palo na pamet da nose hidžab . Činilo šteta ako moja lijepa kosa treba biti prekrivena tkaninom vrlo čvrsto .

Iako nisam pod velom , slijedio sam Islamska da'wah dodatne nastavne Agenciju za mlade ( BDIR ) . Sam ga ignorirala dok gledate drugi članovi BDIR sve nosi hidžab , ja samo jurnjava bodova . Moja škola provodi točke koje će biti uključene u izvješće kartice kao dokaz živost studenata . Više bodova ,to bolje. Tako je počeo dan - to-day promjene koje osjećam u mom srcu .

U početku sam se doći samo kad su sastanci se održavaju jednom tjedno . Tu jeposeban događaj za mlade žene po imenu BDIR Keputrian , odnosno aktivnosti koje govori o tome kako treba musliman stavova i ponašanja . Od tamo , znam da je obvezna za muslimanku da pokrije čitavo njeno tijelo , osim lica i dlanova . Kao što postojičudan okus u mojim prsima .

Normalno , ja se samo pogled na moje prijatelje i seniore u Keputrian događaja , ali iz nekog razloga , na taj dan , osjetio sam da su lijepe. Kao što postoje prekrasna sjaj iz njih . Odjednom moje srce je preselio izgledati poput njih . Želim bitimusliman koji je volio Boga , poslušnošću sve njegove naredbe .

Kad sam izrazio svoju namjeru da moji prijatelji , njihove reakcije varira . Svatko se slažu i podrška , tu je igovoreći: " Ne još Lah .. ne morate nositi zatvorenu ljubav kao što je to ? Ćete raditi teško znati .. " ili " Tim , ti si još uvijek ne neozbiljno ponašanje tako žele nositi hidžab , benerin prvom srcu ti ", i tako dalje . Hhhh .. ja mogu samo uzdahnuti . Priznajem , nisam bila tiha i nježna djevojka , a još teže biti opušteno i cool , ali to ne znači da se ne može promijeniti . Barem , mogao sam naučiti biti bolje , izvana i iznutra .

Osjećao sam nezaustavljiv želju , kažem majci . Kinda uplašena , jer je moja odluka bi dodali obiteljske troškove . Morao sam kupiti dugu haljinu , kupi jilbab i tako dalje , dok se moja obitelj nije bila dobro off . No, neočekivano , moja mama i tata slažu . Čak i oni koji su sretni da se po mene moju haljinu i veo za . Čak imajka spremni prodati zlatni prsten kupiti nešto odjeće za mene . " To je u redu , Nduk , sretna majka je zašto , ako želite promijeniti na bolje ", rekla je majka kada prodati svoj ​​prsten . Kad sam plakati , obećao sam sebi i majci , nastavio bih ga pristojno izgleda .

Kad sam je morala nositi veo , mnogi od komentara koje su se pojavile . Neki su sretni , neki podsmijeh , neke smiješne primjedbe . Sve sam odgovorila s osmijehom . To je u redu , ja zatvorim krunu s drugom krunom ljepše . Srce osjeća ugodnije i sigurnije . Iskreno , na početku sam bio zbunjen , čak i još uvijek nose hidžab bez odgovarajućih propisa . No, malo po malo sam naučila , razmjene znanja s drugim muslimanskim prijateljima , to je ono što sam uživati ​​u tom procesu .

Sada , ja ostajem vjeran nositi odjeću kao što bi trebao bitimusliman . Skroz mi se sviđa olakšano , čak i bez problema kad sam se prijaviti za posao . Ja još uvijek mogu raditi bez potrebe za uklanjanjem identitet kao musliman .

Tko je rekao što je netko tako ružan i rustikalni ? Još uvijek se osjećam lijepo , izvana i iznutra . Da biste bili sigurni , nakon nošenja hidžaba , ja više ne neuredno kao i uvijek. Ja nositi odjeću koja se automatski postupno ublaži moje ponašanje , moje srce i moj govor . Nemojte se bojati nisu ' prodali ' ili teško dobiti partnera za nošenje hidžaba . Budući da sam se upoznao s pobožan čovjek , dobar i tvrdi radnik , koji je sada dvije godine kao supruga i oca našeg malog djeteta .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar